Zaterdag reisdag - Reisverslag uit Floreşti, Roemenië van groevenbeekroemenie2019 - WaarBenJij.nu Zaterdag reisdag - Reisverslag uit Floreşti, Roemenië van groevenbeekroemenie2019 - WaarBenJij.nu

Zaterdag reisdag

Door: David, Jinte, Joëlle, Florine, Thomas

29 Juni 2019 | Roemenië, Floreşti

Wij verzamelde om 14:00 uur op het vliegveld. Toen namen we afscheid van onze ouders en liepen we naar de douane. Bij de douane moesten wij onze spullen op de band leggen. Toen we door de douane heen gingen hadden we ongeveer 3 kwartier vrije tijd. Om 15:25 konden we zien naar welke gate we moesten. Aangekomen bij gate 9 moesten we nog een kwartiertje ongeveer wachten en toen mochten we naar het vliegtuig lopen en moesten we via een trap het vliegtuig in. We zaten 2 uur en 20 minuten in het vliegtuig. We zijn veilig geland. Er werd omgeroepen dat de helft van de bagage niet zou komen, maar onze bagage heeft het gered. We gingen met de bus naar de centrale hal en daar moesten we weer ons paspoort laten controleren. Toen wachtten we op de koffer en werden we opgehaald met de bus om naar het hotel te rijden. We zaten ongeveer een half uurtje in de bus. Aangekomen bij het hotel kregen we de sleutels van de hotelkamers. Toen we onze spullen op de kamers hadden gelegd moesten we weer naar beneden om te eten. We aten varkenslapjes met rijst en kool. Toen hadden we nog ongeveer half uurtje vrije tijd en de mensen van het dagverslag moesten om 22:45 bij de kamers van de begeleidsters zijn. Om 23:00 moest iedereen op kamer zijn. In de kamer zit een tv, koelkast, bubbelbad en nog wat dingen. Heel mooi hotel.

• 01 Juli 2019 - 19:30

Arthur:

;-)

Drukke eerste dag maarre, douane als je vertrekt naar Roemenië? ;-)