Zondag rustdag (?) - Reisverslag uit Floreşti, Roemenië van groevenbeekroemenie2019 - WaarBenJij.nu Zondag rustdag (?) - Reisverslag uit Floreşti, Roemenië van groevenbeekroemenie2019 - WaarBenJij.nu

Zondag rustdag (?)

Door: Niek, Lydia, Robina, Dana, Sem

30 Juni 2019 | Roemenië, Floreşti

We hadden lekker geslapen, we konden lang uitslapen... tot dat Daan op iedereen z’n deur ging kloppen en iedereen wakker werd.
Nadat iedereen een beetje klaar was met omkleden enz. Konden we beneden ontbijten, we hadden broodjes en die kon je zelf beleggen.
We moesten snel onze spullen ff pakken en dan snel naar het zwembad, aangekomen bij het zwembad ging iedereen zijn eigen gang. Het was een super leuk zwembad met gave glijbanen! We moesten om 13:45 aangekleed zijn want dan zouden we vertrekken, al was dit niet helemaal gelukt... we gingen naar de stichting lopen en het was best raar om te zien dat de mensen je zo aankeken en gingen zwaaien. Toen we bij de stichting aankwamen kregen we een lekker stuk stokbrood met een hamburger. We mochten na het lunchen nog even buiten wat doen. Buiten was het heel gezellig want er waren ook kinderen van de wijken die mee gingen voetballen. We konden het een poosje doen en toen gingen we naar de kerk. De kinderen kwamen vaak naar je toe of gingen op je schoot zitten. Het was een mooie kerkdienst, maar wel een lange dienst. Na de kerk gingen we richting de Lidl waar iedereen wat lekkers gekocht had. Vanuit de Lidl gingen we weer terug naar ons hotel en gingen we avond eten. Soort frietjes met Kaassoufle (niek: rubber) en een sausje.