Woensdag - Reisverslag uit Floreşti, Roemenië van groevenbeekroemenie2019 - WaarBenJij.nu Woensdag - Reisverslag uit Floreşti, Roemenië van groevenbeekroemenie2019 - WaarBenJij.nu

Woensdag

Door: Danique, Daan, Todd, Gerdina, Masha, Tamara

03 Juli 2019 | Roemenië, Floreşti

We werden vanochtend wakker gemaakt door onze geweldige docenten met: WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN WAKKKKKERRRRR WAKKER WORDEN!!!!!
Daarna gingen we eten en het ontbijt was alweer hetzelfde maar wel lekker. Daarna wouden we naar de stichting maar het regende en onweerde dus we vertrokken pas half 10 en gingen we naar de stichting en gingen we daar het puin opruimen en het hek afmaken toen gingen we broodje worst eten en kaas enzo. we zijn ook nog in de wijk geweest, eerst moesten we over een enge kapotte brug. Toen we weer terug gingen mochten een paar mensen mee nog verder de wijk in, toen zijn we in een klein huisje geweest waar een paar mensen deze week al gewerkt hadden. Die mensen woonde in een 3 bij 4 meter huisje met een vader, moeder en 3 kinderen. Hier maakte we een extra kamer.
.daarna gingen we terug naar hotel ons omkleden en gingen we met de taxi naar de shoppingmall daar gingen we eten en shoppen wat heel leuk was. We gingen terug met de taxi en gingen we een quiz doen en spelletjes spelen en we gingen onze nieuwe kleren showen. De laatste avond is alweer voorbij, morgen inpakken en weer naar huis.

• 03 Juli 2019 - 19:34

Arthur  :

Allen, toch leuk om even mee te kunnen lezen deze week! Goede terugreis voor morgen.

• 04 Juli 2019 - 07:28

Margot:

Leuk om zo deze week te hebben kunnen meelezen